دستگاه تشخیص چهره: قیمت، مشخصات و معرفی

مشخصات دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
زمان:
نویسنده: ایران اکسس
به‌روزرسانی: ۱۸ / ۱۱ / ۱۴۰۲

اگر شما هم تصمیم به خرید دستگاه تشخیص چهره با کاربری حضور و غیاب و کنترل تردد یا دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این سیستم را دارید، با ما همراه باشید.

امروزه در اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و مجموعه‌ها، از سیستم های حضور و غیاب هوشمند به منظور ثبت حضور و کنترل تردد پرسنل استفاده می‌شود. استفاده از این دستگاه‌ها به خصوص دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، جهت نظم‌دهی به فعالیت‌ها و ارتباطات کارکنان شرکت‌ها، محاسبه و واریز آسان حقوق پرسنل و تعیین ساعات کاری هر فرد، ضروری به نظر می‌رسد.

اهمیت وجود دستگاه تشخیص چهره را‌ در مجموعه‌های مختلف وقتی بیشتر متوجه می‌شوید که بدانید:

طبق نتایج یک تحقیق جامع از طرف موسسه بین‌المللی کسلر، در دنیای امروزی هشتاد درصد کارکنان سازمان‌های مختلف به دنبال کاهش ساعات کاری خود و فرار از کارکردن بیشتر هستند که این موضوع می‌تواند بازدهی شرکت‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار دهد!

شاید همان هشتاد درصد ذکرشده به فکر دور زدن سیستم دستگاه‌های حضور و غیاب مختلف هم بیافتند! از این رو، مدیران مجموعه‌های مختلف به منظور انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره باید دقت و حوصله کافی به خرج دهند. دستگاه‌های حضور و غیاب شامل انواع دستگاه کارتی، دستگاه حضور غیاب با استفاده از اثر انگشت و دستگاه تشخیص چهره می‌باشند. امروز اکثر سازمان‌ها، مخصوصا شرکت‌هایی که تعدد پرسنل و چگالی تردد آن‌ها در شرکت زیاد است، از یکی از انواع این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

پرفروش ترین دستگاه های تشخیص چهره
مشاهده لیست قیمت همه محصولات حضور و غیاب و کنترل تردد

حتما برای شما هم جالب به نظر می‌رسد که ثبت حضور و غیاب و تردد پرسنل یک شرکت، توسط دستگاه تشخیص چهره و چشم آن‌ها انجام شود. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به نوعی بهترین دستگاه حضور غیاب در میان سایر دستگاه‌ها محسوب می‌شود. در ادامه این مقاله، اطلاعات جامعی درباره دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره و مزایای خرید این دستگاه برای مجموعه‌های مختلف ذکر می‌کنیم.

تشخیص چهره چیست و چه تفاوتی با تشخیص هویت چهره دارد؟

به زبان ساده، تشخیص چهره که به آن (Face or facial detection) نیز می‌گویند، یک فناوری رایانه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که برای یافتن و شناسایی چهره‌های انسان در تصاویر و ویدیوهای دیجیتال استفاده می‌شود. این فناوری اغلب برای نظارت و ردیابی افراد در زمان واقعی استفاده می شود.

تشخیص چهره و تشخیص هویت چهره دو مفهوم متفاوت در فناوری تشخیص چهره هستند:

  1. تشخیص چهره (Face Detection): فرآیندی است که با استفاده از الگوریتم‌ها و روش‌های هوش مصنوعی، محل چهره‌ها در تصویر را تشخیص می‌دهد. در واقع، تشخیص چهره تنها بر روی تشخیص حضور یا عدم حضور چهره‌ها تمرکز می‌کند و نمی‌تواند شخص مرتبط با هر چهره را شناسایی کند.
  2. تشخیص هویت چهره (Face Recognition): فرآیندی است که به کمک الگوریتم‌ها و روش‌های پیچیده‌تر، قادر است شخصیت یا هویت شخص مرتبط با یک چهره را شناسایی کند. این فرآیند با استفاده از اطلاعات ویژگی‌های یکتا بر روی چهره‌ها، مانند شکل چهره، نقاط ویژه (مانند چشمان و لبها) و الگوهای معین (مانند الگوی تراکم رنگ پوست)، تشخیص و مطابقت داده می‌شود. با استفاده از تشخیص هویت چهره، می‌توان از طریق چهره‌، شخص را شناسایی و تعیین هویت کرد.

به طور خلاصه، تشخیص چهره تمرکز خود را بر روی تشخیص وجود چهره در تصویر می‌گذارد، در حالی که تشخیص هویت چهره از اطلاعات ویژگی‌ها و الگوهای چهره استفاده می‌کند تا هویت شخص را شناسایی کند.

معرفی دستگاه تشخیص چهره

دستگاه های تشخیص چهره، یکی از جدیدترین و مدرن ترین فناوری‌ هایی هستند که در حوزه نظارت، مدیریت و امنیت سازمان ها و ادارات از آن ها استفاده می شود. این دستگاه ها مبتنی بر فناوری ارتباطات بوده و با ثبت ویژگی‌ ها و الگوی صورت هر شخص، فعالیت های مرتبط با او را به نحو احسن در حافظه‌ خود ثبت و نگهداری می نمایند. چنانچه مایل به آشنایی بیشتر با نحوه کار این دستگاه ها و مزایایشان هستید، در ادامه همراه ما باشید.

نحوه عملکرد دستگاه تشخیص چهره

در حالت کلی، این دستگاه با استفاده از ویژگی‌های بیومتریک چهره افراد مختلف، تجزیه و تحلیل صورت آن‌ها را انجام می‌دهد و در صورت مطابقت با داده‌های از قبل ذخیره‌شده، اجازه ورود و ثبت تردد به افراد در مکان‌های مختلف داده می‌شود.

عملکرد دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مراحل شناسایی و طرز کار دستگاه تشخیص چهره

می‌توانیم نحوه کار دستگاه شناسایی چهره را در چند مرحله شرح دهیم:

  • اسکن صورت و تهیه تصاویر اولیه

با ایجاد اتصال بین این نقاط تشخیص‌داده‌شده، یک الگوی معین برای تشخیص‌های بعدی در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود. بدین ترتیب عواملی مانند بلندشدن مو، سبیل و ریش آقایان و هم‌چنین آرایش و استفاده از لنز برای پوست خانم‌ها، برای تشخیص چهره افراد و کنترل تردد آن‌ها توسط دستگاه، تاثیر چندانی نخواهند داشت.

  • ایجاد الگوریتم خاص برای ذخیره اطلاعات چهره در دستگاه

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید در شرایطی که چهره افراد مختلف مخصوصا آقایان در طول هفته‌ها و ماه‌ها دچار تغییر می‌شود، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با چه ترفندی چهره آنان را تشخیص می‌دهد؟  نحوه عملکرد دستگاه تشخیص چهره بدین صورت است که هنگام ذخیره داده‌ها، توسط به‌کارگیری دستورالعمل ها و الگوریتم‌های خاص، نقاطی در چهره افراد تشخیص داده می‌شود که برای چهره هر فرد کاملا متمایز و یکتا است.

  • ایجاد تصاویر جدید و مقایسه با داده‌های ذخیره‌شده در هر بار استفاده از دستگاه تشخیص چهره

بعد از ذخیره الگوریتم چهره افراد مختلف در دستگاه، هربار که افراد در مقابل این دستگاه قرار می‌گیرند، یک تصویر جدید و الگوریتم، طبق روش بیان‌شده در موارد قبلی، به دستگاه منتقل می‌شود. چنانکه الگوریتم جدید با یکی از الگوریتم‌هایی که قبلا در حافظه ذخیره شده است، مطابقت داشته ‌باشد، اجازه حضور صادر شده و تردد فرد به وسیله ذخیره هویت، تاریخ، ساعت، دقیقه و ثانیه ورود ثبت می‌شود.

کوید و کرونا، ناتوان در برابر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

همانطور که اشاره کردیم، از جمله دستگاه‌ها یا سیستم‌های رایج دیگر به منظور ثبت تردد افراد، دستگاه حضور و غیاب با استفاده از اثرانگشت است. در این روش افراد باید انگشت خود را در مکان خاصی از دستگاه و روی سنسور تعبیه شده قرار دهند تا حضور آنان ثبت شود. استفاده از دستگاه اثرانگشتی مخصوصا در دوران کنونی پاندمی کرونا، از نظر بهداشتی مناسب نبوده و به دلیل انتشار این ویروس می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.

طبق مراحلی که برای نحوه عملکرد دستگاه تشخیص چهره بیان شد، ملاحظه کردید که هنگام استفاده از این تکنولوژی، هیچ‌گونه تماس فیزیکی بین افراد و دستگاه اتفاق نمی‌افتد و از نظر سلامتی، قابلیت اطمینان بیشتری دارد.

چرا در زمان رواج بیماری کرونا، استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره رواج پیدا کرد؟

جالب است بدانید که در دوران کرونا، تکنولوژی‌های جدیدی چون: قابلیت تشخیص چهره با ماسک، تشخیص چهره تقلبی وحتی تشخیص چهره همراه با تب‌سنج هم به دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره اضافه شده است.

به عنوان مثال نسل جدید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل Ubio-X Pro2 از برند پرفروش ویردی ، این قابلیت‌ها را دارا می‌باشد.

دستگاه تشخیص چهره و کرونا چرا در زمان رواج بیماری کرونا، استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره رواج پیدا کرد؟

دستگاه Pro2 به عنوان بهترین دستگاه تشخیص چهره موجود در بازار در دوره کرونا شناخته شده است و می‌تواند کاربرد زیادی برای سازمان‌های مختلف داشته باشد.

  • تشخیص چهره همراه با تب سنج

در گیر و دار کرونا، یکی از مهم ترین دغدغه های بسیاری از سازمان ها و ادارات، کنترل سلامتی پرسنل مجموعه و تردد افرادی است که به بیماری کرونا مبتلا شده اند. در روزهای ابتدایی همه گیری این ویروس، راهکارهای مناسبی برای تشخیص افراد بیمار از سالم و جلوگیری از ورود آن ها به مجموعه وجود نداشت اما هرچه جلوتر رفتیم، شرکت های مختلف تصمیم به ایجاد راهکارهای خلاقانه ای گرفتند تا شناسایی افراد بیمار از سالم آسان تر شده و کنترل این افراد امکان پذیر باشد. یکی از این راهکارها، استفاده از دستگاه های حضور و غیابی است که به دوربین تب سنج (Thermal Camera) مجهز بوده و می توانند تب بالاتر از حد عادی افراد را شناسایی نمایند. همان طور که می دانید تب یکی از نشانه های اولیه بیماری کرونا است.

به همین خاطر دستگاه های حضور و غیاب پیشرفته با استفاده از دوربین های پیشرفته تب سنج، دمای بدن فرد را اندازه گیری کرده و چنانچه فرد با دمای بالاتر از حد معمول و تب همراه باشد، اجازه ورود به وی داده نخواهد شد. اگر مایلید با این دستگاه ها و شرایط خرید و استفاده از آن ها آشنا شوید، با شماره تلفن های مندرج در سایت ایران اکسس در تماس باشید.

  • تشخیص چهره با ماسک

امروزه ماسک به عنوان یک الزام در بین افراد جامعه یاد می شود. در واقع استفاده از ماسک در مکان های عمومی، یکی از توصیه های اصلی پزشکان بوده و در حال حاضر در تمام ادارات، سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ به این موضوع توجه می شود. از آن جایی که دستگاه های تشخیص چهره با بررسی دقیق زوایا و الگوریتم چهره افراد اقدام به شناسایی آن ها می کند، اغلب سازمان هایی که از این دستگاه ها استفاده می کنند نگران عدم کارایی این دستگاه ها در زمان کرونا هستند.

چرا که وقتی فردی از ماسک استفاده می کند، بررسی اجزای چهره او توسط این دستگاه ها غیرممکن بوده و هویت وی تشخیص داده نمی شود. ما در شرکت ایران اکسس برای این دغدغه کاربران نیز راهکار خوبی را ارائه کرده و خیال استفاده کنندگان را راحت کرده ایم. شما می توانید با خرید دستگاه های تشخیص چهره حضور و غیاب که امکان شناسایی چهره فرد با ماسک را دارند، دیگر نگران شناسایی افراد نبوده و کارهای خود را با روال قبلی پیش ببرید.

تشخیص چهره با ماسک آیا دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره امکان شناسایی با ماسک هم دارد؟

چنانچه قصد آشنایی بیشتر با دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره با ماسک را دارید، با کارشناسان شرکت ایران اکسس در ارتباط باشید.

ثبت چهره افراد در دستگاه تردد تشخیص چهره

همان طور که گفته شد، فناوری تشخیص چهره از جمله تکنولوژی ‌هایی است که داده های بیومتریک را اندازه گیری و ثبت کرده و به همین خاطر امکان خطا و اشتباه در آن ها بسیار کم است. به همین خاطر اولین گام برای استفاده کاربر از این دستگاه ها، ثبت چهره شان به صورت کامل و دقیق می باشد. به طوری که اگر بخواهید از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده نمایید، بایستی در ابتدا و برای اولین بار در مقابل دوربین و صفحه‌ اسکنر دستگاه بایستید تا دستگاه بتواند تصویر صورت شما را به شکل کامل اسکن نماید. سپس چهره شما با تمام دیتاهایی که ذکر کردیم در حافظه‌ سیستم ذخیره شده و با استفاده از آن ها، پروسه دستگاه انجام می پذیرد.

📌تیزر معرفی جدیدترین دستگاه تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی

مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از انتشار ویروس‌های مختلف در بین پرسنل، به‌کارگیری دستگاه تشخیص چهره به جای دستگاه حضو و غیاب با اثر انگشت و دستگاه کارتی در شرکت‌ها، مزایای متعددی خواهد داشت که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت:

  • خطای بسیار کم و دقت فوق‌العاده دستگاه تشخیص چهره

استفاده از تکنولوژی مدرن و جدید در نسل جدید دستگاه‌های تشخیص چهره، امکاناتی چون ایجاد تصاویر، ذخیره الگوریتم‌ها و ثبت حضور افراد با کم‌ترین خطا و با نرخ دقت بالا را در این سیستم ها ممکن کرده است. در برخی از این دستگاه‌های پیشرفته، از تکنولوژی ایجاد تصاویر چهره سه‌بعدی و اشعه مادون قرمز هم استفاده می‌شود که خطا را در آن‌ها به صفر می‌رساند.

  • عدم آسیب به دستگاه به دلیل عدم نیاز به تماس فیزیکی کاربر

همانطور که اشاره شد، بر خلاف دستگاه‌های کارتی و اثرانگشت، نیاز به ایجاد تماس با دستگاه‌ حضور و غیابِ تشخیص چهره توسط افراد نیست. بنابراین احتمال عملکرد سالم دستگاه و تجهیزات جانبی آن، در مدت طولانی بیشتر خواهد بود.

همچنین این دستگاه ها محدودیتی نسبت به دمای محیط و وضعیت رطوبت نداشته و شما در تمام محیط ها می توانید از سیستم های تردد تشخیص چهره استفاده کنید. البته بایستی در نظر داشته باشید که عملکرد صحیح دستگاه در مکان هایی که رطوبت بیش از مقدار مجاز می باشد ممکن است با اختلالاتی روبرو شود.

  • زمان کم برای شناسایی، تایید و ثبت هویت افراد

فرایند پردازش اولیه چهره، مقایسه با اطلاعات پایگاه داده، تایید یا رد هویت و ثبت تردد فرد، در زمانی کمتر از یک الی دو ثانیه انجام می­شود.

این عملکرد سریع مانع از ازدحام جمعیت و ایجاد صف مقابل دستگاه خواهد شد و در نتیجه از اتلاف وقت کارکنان جلوگیری خواهد کرد.

در سیستم های تشخیص چهره جدید (به عنوان مثال دستگاه‌ تشخیص چهره  Ubio-X Pro2 برند Virdi ساخت کره جنوبی) قابلیت شناسایی همزمان 4 فرد درحال حرکت هم وجود دارد!

  • زیادبودن ظرفیت حافظه دستگاه تشخیص چهره

خرید نسل اولیه دستگاه های شناسایی چهره به دلیل پشتیبانی از تعداد کاربر کم و هزینه بالا نسبت به سایر سیستم های شناسایی (اثرانگشت، کارت و رمز) مقرون به صرفه نبود.

حافظه دستگاه تشخیص چهره ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات در دستگاه تشخیص چهره چقدر است؟

دستگاه ­های تشخیص چهره جدید امکان ثبت بیش از یک میلیون چهره و شناسایی در کمتراز یک ثانیه را دارند. به علاوه اینکه بسته به مدل دستگاه و برند سازنده، امکان ذخیره چند میلیون رکورد تردد را در حافظه خود دارند.

  • امکان سنکرون‌شدن دستگاه تشخیص چهره با دوربین‌های مداربسته

اگر قصد استفاده از سایر تجهیزت کنترل بصری مانند دوربین‌های مدار بسته را هم دارید، هیچ نیازی به گسترش سیستم نرم‌افزاری خود ندارید. با نصب دوربین‌های مداربسته و ادغام آن با دستگاه تشخیص چهره، می‌توانید از این تجهیزات هم بهره‌مند شوید.

  • عدم احتمال تقلب و دست‌کاری پرسنل هنگام استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

با توجه به اینکه فرایند تشخیص چهره در این دستگاه‌ها کاملا اتوماتیک است، امکان هرگونه تقلب در ثبت حضور و تردد غیرمجاز بین افراد مختلف کاملا از بین می‌رود. با قابلیت‌های موجود در دستگاه‌های کنونی، به هک کردن دستگاه تشخیص چهره، حتی فکر هم نمیشود کرد

  • کمک عالی برای واریز حقوق پرسنل شرکت

نرم‌افزار متصل به برخی از دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره، قابلیت محاسبه اتوماتیک حقوق افراد بر اساس ساعات کاری فعالیت آن‌ها در شرکت و تعداد روزهای حضور فعال آن‌ها را دارد. وجود این دستگاه‌ها، مشکل طولانی‌بودن زمان محاسبه حقوق کارکنان را رفع می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در مقایسه با سایر فناوری‌های تعیین هویت مانند دستگاه های کارتخوان یا اسکن اثرانگشت، سریع‌تر و دقیق تر عمل می کند. همچنین به علت عدم تماس فیزیکی کاربران، روشی بهداشتی برای احراز هویت می باشد.

اتوماسیون کنترل تردد تشخیص چهره

دستگاه های حضور غیاب تشخیص چهره‌ متنوعی در شرکت ایران اکسس برای مدیران سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ عرضه شده است. بدون شک سیستم های تشخیص چهره به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ تر و امکان خطای حداقلی، قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر داشته و در مراکزی که تردد کاربر برای مدیریت اهمیت بسیار زیادی دارد از آن استفاده می شود.

دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره در برندهای مختلف، با ویژگی های متنوع و قیمت های گوناگون عرضه می شود. استفاده از یک دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره باکیفیت و حرفه ای، مزیت‌های بسیاری دارد که نمی‌ توان از آن‌ ها چشم‌ پوشی کرد.

معایب وجود سیستم کنترل تردد و حضور و غیاب تشخیص چهره

با گسترش روزافزون تکنولوژی اکثر محدودیت‌ها و معایب در استفاده از دستگاه‌های تشخیص چهره رفع شده‌اند، اما ذکر برخی از این معایب احتمالی خالی از لطف نیست:

  • کیفیت اسکن و تصاویر ضبط ‌شده از چهره افراد

اگر هنگام ثبت اطلاعات اولیه، کیفیت تصویر گرفته شده توسط دستگاه کیفیت لازم را نداشته ‌باشد، الگوریتم‌های ایجاد شده ناقص بوده و احتمال ایجاد خطا در دستگاه تشخیص چهره را افزایش می‌یابد.

  • مشکل در شناسایی به دلیل عدم تنظیم ارتفاع نصب و زاویه دوربین

برخی مواقع، به دلیل نصب دستگاه در ارتفاع نامناسب وعدم قرارگیری درست چهره فرد در مقابل دوربین دستگاه تشخیص چهره، تایید هویت فرد انجام نمیشود، برای رفع مشکل نیاز به تغییر فاصله، تنظیم زاویه دوربین و ارتفاع فرد است.

ارتفاع نصب اشتباه
آیا ارتفاع نصب دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مهم است؟

تصحیح موارد مربوط به ارتفاع نصب سیستم، فرایندی زمان بر است که موجب اتلاف وقت کاربران خواهد شد.

  • مشکل دسترسی به حافظه زیاد در مجموعه‌های با پرسنل بسیار زیاد

در قسمت مزایا اشاره کردیم که حافظه این دستگاه‌ها به منظور ثبت اطلاعات چهره افراد در دستگاه‌های تشخیص چهره زیاد است؛ اما از طرفی، انتخاب دستگاه تشخیص چهره ارزان و به تعداد کم به دلیل مشکلات مالی مخصوصا در مجموعه‌های دارای کارمندان زیاد، ممکن است باعث عدم پاسخ‌دهی مناسب سیستم تشخیص چهره شود.

در مجموعه های بزرگ، برای برآورد نیاز دقیق سازمان و انتخاب تعداد و مد سیستم تشخیص چهره چه باید کرد؟

معایب و مشکلات اشاره شده درقسمت قبل، به دلیل عدم دقت و رعایت استاندارد لازم در زمان خرید و نصب سیستم بوده است. در صورت توجه صحیح به نیاز مجموعه و مشاوره درست قبل از خرید سیستم شاهد موارد نامبرده نخواهید بود.

نرم‌افزار مناسب برای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

بیشتر دستگاه‌های تشخیص چهره نسل جدید، قابلیت ایجاد ارتباط و هماهنگی را با انواع نرم‌افزارهای حضور و غیاب طراحی‌شده دارند. بخش نرم‌افزاری این دستگاه‌ها از طریق محیط ویندوز، اندروید، وب و غیره قابل اجرا است که امکان ثبت اطلاعات اخذ شده از سخت‌افزار دستگاه را به صورت ارتباط سیمی یا بی‌سیم (Wifi) را دارا می‌باشد. نرم‌افزارهای حضور و غیاب جدید، خدمات حسابداری و پرداخت حقوق پرسنل را به طور کامل ارائه می‌دهند.

قیمت دستگاه تشخیص چهره

قیمت دستگاه های تشخیص چهره بر اساس برند، امکانات، ظرفیت و تکنولوژی ساخت متفاوت است و در محدوده 2 تا 100 میلیون تومان در بازار ایران ارائه می شود. در صفحه مربوط به محصولات حضور و غیاب و کنترل تردد ایران اکسس می توانید قیمت دستگاه های مختلف را مشاهده کرده و با بررسی آن ها، بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

ما در سایت ایران اکسس همواره در حال بروزرسانی قیمت انواع دستگاههای حضور و غیاب بوده و منصفانه ترین تعرفه ها را نسبت به سایر شرکت های مشابه ارائه می کنیم. چنانچه به دنبال محصولی هستید که قیمت آن در سایت ایران اکسس ثبت نشده است، در تماس با پشتیبانی سایت از آخرین قیمت مطلع شوید.

خرید دستگاه تشخیص چهره

با توجه به مزایایی که ذکر شد، تهیه یک دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مناسب برای مجموعه‌های مختلف، می‌تواند بهترین انتخاب برای مدیران آنان باشد. بینایی رایانه‌ای این دستگاه‌ها، باعث جذابیت در استفاده از آن‌ها هم شده است.  قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بسته به کاربرد، سیاست و بودجه مد­نظر افراد و مجموعه های مختلف و هم‌چنین بر اساس قابلیت‌های خود دستگاه می‌تواند متغیر باشد.

خرید دستگاه تشخیص چهره کسب اطلاعات کافی قبل از انتخاب و خرید سیستم تشخیص چهره، الزامی است.

برای اطلاع از قیمت روز، دریافت مشاوره رایگان، اطلاع از مشخصات فنی و خرید دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره با کارشناسان فروشگاه ایران اکسس با شماره 02126706487 در ارتباط باشید.

دستگاه تشخیص چهره ایرانی بخریم یا نخریم؟

خوشبختانه یا متاسفانه، بیشتر دستگاه های کنترل تردد و حضور و غیاب رایج در بازار ایران از برندهای کره ای Virdi  و Suprema و همین طور برند چینی محبوب ZKteco  می باشد. شرکت هایی که مدعی ارائه سیستم تشخیص چهره ایرانی هستند، هنوز به طور کامل به دانش ساخت این سیستم ها دست نیافته اند و صرفا با مونتاژ قطعات وارداتی از چین و تغییر برند اصلی دستگاه، اقدام به ارائه سیستم تشخیص چهره ایرانی دارند!!

مقایسه دستگاه شناسایی چهره با دیگر محصولات مشابه

یکی از مشکلات رایج کاربرانی که از دستگاه های حضور و غیاب و یا کنترل تردد (اکسس کنترل) استفاده می کنند، مشکلاتی است که به تغییر فصول مربوط می شوند. به طوری در فصل های سرد و خشک مثل پاییز و زمستان، مشکلاتی مثل کاهش اثر انگشت و خشکی پوست گریبان گیر افراد شده و ارتباط آن ها را با دستگاه دچار مشکل می کند.

همچنین در این دستگاه ها، با توجه به این که برای هر فرد یک چهره بیشتر نمی توان تعریف کرد، عملاً امکان تقلب به هر شیوه ای تقریبا به صفر می رسد. وقتی صحبت از امکان تقلب صفر درصد می شود، منظور این است که حتی با راهکارهای مختلف نیز نمی توان این دستگاه ها را تحت تاثیر قرار داد. به طوری که چون دستگاه های قدیمی برخلاف دستگاه های مدرن از قابلیت اسکن سه بعدی بهره مند نبودند، در مواردی کاربران می توانستند با قرار دادن عکس چهره یک فرد، تردد وی را ثبت کنند.

اما در سیستم های جدیدی که در بازار موجود بوده و توسط سایت ایران اکسس نیز ارائه می شوند، اسکن چهره فرد به شکل سه بعدی انجام شده و عملاً دیگر امکان فریب دستگاه با تصویر فرد موردنظر، با ویدئو ضبط شده یا تهیه ماسک سه بعدی وجود ندارد.

تمامی مواردی که در قسمت بالایی ذکر کردیم، وقتی در کنار سرعت عمل بی نظیرِ دستگاه های تردد تشخیص چهره قرار می گیرد، این دستگاه ها را به عنوان عالی ترین دستگاه کنترل دسترسی و حضور و غیاب مشخص می کند. در انتها یک نکته دیگر هم درباره این سیستم ها وجود دارد و آن هم این است که دستگاه های کنترل دسترسی شناسایی چهره برای کسانی که اعتقاد به استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا را دارند یک انتخاب بسیار هوشمندانه به شمار رفته و از این نظر جذابیت زیادی دارد.

موارد استفاده از دستگاه اکسس کنترل تشخیص چهره 

در بسیاری از سازمان ها و مجموعه ها، به دلیل نوع عملکرد و وظایفی که کارکنان و پرسنل بر عهده دارند، عملاً امکان استفاده از کارت یا اثر انگشت برایشان مقدور نیست. برای مثال کارکنان بخش های مختلف بیمارستان، آشپزخانه ها و رستوران ها، کارخانجات صنعتی و … در استفاده از دستگاه های حضور غیاب اثر انگشتی دچار محدودیت هایی هستند و اگر مدیریت این مجموعه ها قصد استفاده از دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد را داشته باشد، بایستی از دستگاه هایی استفاده کند که تماس فیزیکی با کارکنان نداشته باشد.

با توجه به این که دستگاه های ورود و خروج شناسایی چهره هیچ تماس فیزیکی را بین کاربر و دستگاه رقم نمی زنند، عملا هیچ محدودیتی برای کارکنانی که در مجموعه های ذکر شده فعالیت می کنند وجود ندارد. به همین خاطر شما به راحتی می توانید از دستگاه های تشخیص چهره در محیط های کاری مختلف مثل کارخانجات و کارگاه ها استفاده کرده و بدون نگرانی از ایجاد خطا و مشکل برای کارکنان، تردد آن ها را ثبت و ضبط نمایید.

این مورد یکی از مزیت های اصلی دستگاه تردد تشخیص چهره به شمار رفته و به کاربران اجازه می دهد با خیال راحت و در سریع ترین زمان ممکن تردد خود را ثبت نمایند.

سوالات متداول در مورد سیستم شناسایی چهره

در ادامه به سوالات رایج کاربران در خصوص دستکاه تردد تشخیص چهره می پردازیم:

  • قیمت بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره موجود در ایران چقدر است؟

قیمت دستگاه حضور و غیاب چهره بر اساس برند، ظرفیت کاربر، کیفیت سخت افزار و امکاناتی مانند اتصال به دوربین حرارتی و شناسایی کاربران در زمان حرکت و… تفاوت دارد. این عدد بین 2 الی 100 میلیون متغیر است.

  • برندهای مطرح و با کیفیت دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره در بازار ایران کدام است؟

دستگاه حضور و غیاب برند virdi کره جنوبی، برند Zkteco چین و برند Suprema کره جنوبی

  • آیا امکان فریب، تقلب یا هک دستگاه تشخیص چهره وجود دارد؟

امکان تقلب در دستگاه های شناسایی چهره نسل قدیم با استفاده از عکس، ماسک سه بعدی و فیلم ضبط شده موبایل وجود داشت، سیستم های شناسایی چهره نسل جدید امکان شناسایی چهره واقعی از تقلبی را دارند، در نتیجه احتمال تقلب در سیستم های نسل جدید وجود نخواهد داشت. اطلاعات بیشتر در خصوص روشهای تقلب در سیستم تردد را در مقاله نحوه تقلب در دستگاه حضور و غیاب مطالعه نمایید.

  • سرعت شناسایی چهره در دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره چه قدر است؟

در سیستم های شناسایی چهره نسل جدید، احراز هویت و شناسایی چهره کاربر در کمتر از نیم ثانیه انجام میشود!

  • آیا امکان شناسایی چهره در شب و در محیطهای تاریک امکان­پذیر است؟

دستگاه های تشخیص چهره مجهز با دوربین مادون قرمز، امکان تشخیص، تایید و شناسایی کاربر در محیطهای تاریک را دارند. دو مدل پرطرفدار دستگاه تشخیص چهره Ubio-x pro2 و دستگاه حضور و غیاب Ubio-x pro برند ویردی این امکان را دارند.

آنچه در این مقاله به آن پرداخته شد

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به کمک ویژگی های شاخصی که در چهره هر فرد وجود دارد، اطلاعات مربوط به وی را ذخیره و از آن ها برای احراز هویت و ثبت تردد استفاده می کند. در واقع دستگاه تشخیص چهره از پرفروش ترین و کاربردی ترین دستگاه های حضور و غیاب می باشد.

که در این مقاله با بررسی مکانیزم، عملکرد، مزایا و معایب  این سیستم تلاش کردیم حداقل اطلاعات لازم برای خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را ارائه نماییم.

مشتاقانه پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما برای بهبود این مقاله از سایت ایران اکسس هستیم.

4.7/5 - (47 امتیاز)

نظرات

  • عکس مهدیار
    مهدیار تاریخ 01 فروردین 1403

    به نظرم برای ورود به سالن کنکور و امتحانات مهم هم بهترین روش احراز هویت استفاده از دستگاه تشخیص چهره است، سریع تره، دقیق تره، استرس کمتری به کاربر میده اصلا همه جوره خوبه سیستم سنتی دردسر داره اشتباهاتی که داره واقعا وقت گیره و دردسر ساز

    پاسخ تایید شده
  • عکس صابری
    صابری تاریخ 26 اسفند 1402

    دقت کردید دستگاه های ثبت و تشخیص چهره چینی و کره ای مراحل تست سختی رو میگذرونن من ی سفر کاری ی هفته ای به چین داشتم و واقعا در عجب بودم از اینکه میدیدم دستگاه ها به راحتی چهره کاربرا رو شناسایی میکردند. همیشه برای خودم سوال بود که چهره های مشابه رو چطور تشخیص میده و نهایت به فکر شباهت چهره خانم ها تو ایران بودم که با توجه به سبک و حالت ابرو و بینی و لب ها شناسایی راحت نیست. اما تو اون جند روز و دقت در تردد و شناسایی کارمندای چینی با اون همه شباهت واقعا حیرت زده ام! و البته که باور قوی دارم بهترین روش شناسایی افراد همین چهره است.

    پاسخ تایید شده
  • عکس شهسواری
    شهسواری تاریخ 25 اسفند 1402

    سلام و عرض رحمت برای ورود به سالن تاتر و بازیگری دستگاه شناسایی با چهره تهیه کردیم. تو برخی نمایشنامه ها گریم سنگین روی صورت بازیگر انجام میشد و چهره به کلی دگرگون میشد. برای ما باورپذیر نبود که دستگاه چهره، میتونه چهره کاربر را بعد از گریم بدون خطا تشخیص بده!!! جالب انگیز بود. دستگاهی که خریداری کردیم از برند ویردی و مدل ubio-x face premium هست. اینجا میتونید مشخصاتش رو ببینید: https://iranacs.com/product/ubio-x-face-premium

    پاسخ تایید شده
  • عکس معتمدنیا
    معتمدنیا تاریخ 20 اسفند 1402

    سلام من سوالی برام پیش اومده که شاید برای شما عجیب باشه. اگر پاسخ بدید ممنون میشم. امکان استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره برای کارگران معدن هم هست؟ چون صورتشون معمولا سیاه میشه و فقط چشم هاشون مشخص هست.

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 20 اسفند 1402

      درود بر شما با توجه به اینکه در زمان شناسایی چهره در دستگاه چهره زنی، فاصله اجزای صورت بررسی میشه، تغییر رنگ پوست تاثیری در شناسایی ایجاد نمیکنه بنابراین مشکلی در شناسایی افرادی که در معدن کار میکنند به وجود نمیاد. موفق باشید

      پاسخ تایید شده
  • عکس ماهان
    ماهان تاریخ 17 اسفند 1402

    طول عمر مفید دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره چقدره؟ نظری دارید؟ تجربه کار با این سیستم ها رو داشتید؟

    پاسخ تایید شده
  • عکس میلاد مقامی
    میلاد مقامی تاریخ 11 اسفند 1402

    دستگاه‌های تشخیص چهره واقعاً یه چیز عجیب و مرموزی نیستن. مثلاً، فکر کنید که یه جورایی مثل شناسایی دیجیتالی آدما هستن! یعنی با استفاده از این دستگاها، می‌تونید به طور خودکار و به سرعت افراد رو شناسایی کنید. این موضوع باعث میشه که امنیت بهتری در محیط‌های مختلف فراهم بشه، مثلاً توی شرکت‌ها یا سازمان‌ها. همچنین، دستگاه تشخیص چهره می‌تونه به مدیران کمک کنه که حضور و غیاب کارمندان رو راحت‌تر مدیریت کنن، چون کافیه فقط یه نگاه به دستگاه بندازن و ببینن کی حاضره و کی نه. اما خب، مهمه که از این دستگاه‌ها جایی استفاده بشه که حریم خصوصی افراد رو نقض نکنه و افراد هم احساس امنیت کنن.

    پاسخ تایید شده
  • عکس saba
    saba تاریخ 04 اسفند 1402

    سلام اگه چهره خانم ها بدون آرایش تو دستگاه تشخیص چهره تعریف بشه، موقع شناسایی اگه آرایش داشته باشن مشکلی پیش نمیاد؟ نه آرایشی که کلا چهره رو دگرگون کنه البته !

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 13 اسفند 1402

      درود بر شما دستگاه های تشخیص چهره جدید حساسیت و دقت بالایی در شناسایی کاربر دارند و مواردی مثل آرایش یا استفاده از عینک طبی و کلاه نمیتونه مانعی برای شناسایی چهره کاربر ایجاد کنه (البته در دستگاه های تشخیص چهره نسل جدید)

      پاسخ تایید شده
  • عکس حمید سلطان شاهی
    حمید سلطان شاهی تاریخ 02 اسفند 1402

    سلام روز بخیر دستگاه تشخیص چهره ای هم وجود داره که بتونه تو محیط های خیلی تاریک و بدون نور و تو شب چهره فرد رو شناسایی کنه و دقتش خوب باشه؟ برای محیط داخلی معدن به دستگاه نیاز داریم

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 03 اسفند 1402

      سلام و وقت بخیر بله، دستگاه های تشخیص چهره برند ویردی (Virdi) امکان شناسایی در محیط های خیلی تاریک و خیلی روشن را دارد. دستگاه های مدل Ubio-x pro2 دستگاه Ubio-x face و مدل Ubio-x face premium

      پاسخ تایید شده
      • عکس ستار یارمحمدی
        ستار یارمحمدی تاریخ 05 اسفند 1402

        دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره ubio pro2 تو مجموعه مانصب شده، با اینکه کارشناس شرکت توصیه کرد دستگاه رو در محیط داخلی نصب کنیم، اما ما در محیط بیرونی همراه با باکس محافظ نصب کردیم. الان با وجود تابش نور خورشید، شناسایی چهره افراد عااااالی انجام میشه حتی بازتاب نور از عینک هم اختلال ایجاد نمیکنه گفتم بگم که نه تنها محیط تاریک، بلکه محیط روشن هم عالی هست کارکرد این دستگاه تشخیص چهره

        پاسخ تایید شده
  • عکس samane alavi
    samane alavi تاریخ 26 بهمن 1402

    برای من خیلی جالب بود دستگاه تشخیص چهره میتونه چهره رو با وجود عینک روی صورت تشخیص بده!! من تا به حال ندیده بودم

    پاسخ تایید شده
  • عکس جانیار
    جانیار تاریخ 23 بهمن 1402

    بهترین دستگاه تشخیص چهره که هم مناسب ثبت ساعت ورود و خروج کاربرا باشه و هم مناسب برای نظارت بر ترددشون و منع تردد در صورت رعایت نکردن قوانین، چیه؟ میتونید پیشنهاد بدید؟ قیمت هم مهم هست البته

    پاسخ تایید شده
    • عکس شهاب
      شهاب تاریخ 29 بهمن 1402

      سلام روزتون خوش شما میتونید دو تا برند ویردی و زدکا رو دستگاه هاش رو بررسی داشته باشید. ویردی برند کره ای و دستگاه های تشخیص چهره با تکنولوژی به روزتر و البته کیفیت فوق العاده زدکا برند چینی، قیمت دستگاه ها ارزان تر از برند ویردی، کیفیت متوسط اگه بخوام مدل هم پیشنهاد بدم، تو برند ویردی دستگاه شناسایی چهره مدل Ubio-x face و تو برند زدکا مدل MB2000 به نظرم خوبه البته این نظر شخصی منه و قبل خرید حتما بررسی داشته باشید

      پاسخ تایید شده
  • عکس صبوری
    صبوری تاریخ 22 دی 1402

    درود بر شما با تشکر از توضیحات کامل و خواندنی شما لطفا درمورد دستگاه های اثرانگشتی هم مطلب بگذارید سپاس

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 22 دی 1402

      با تشکر از محبت شما دوست گرامی این مطلب قبلا در سایت قرار داده شده به لینک زیر مراجعه کنید: https://iranacs.com/familiarity-with-the-fingerprint-attendance-device

      پاسخ تایید شده
  • عکس kourosh
    kourosh تاریخ 07 دی 1402

    طول عمر مفید دستگاه تشخیص چهره (چه با کاربری حضور و غیاب یا کنترل تردد و یا گوشی موبایل) چقدر است؟ این موضوع رو میدونم که کیفیت و برند و نوع استفاده تو جواب این سوال تاثیر داره، اما تجربه واقی تون رو میخوان بدونم پیشاپیش از همه دوستانی که همکاری کنند و نظرشون رو بگن سپاسگذارم

    پاسخ تایید شده
  • عکس بلوری
    بلوری تاریخ 04 دی 1402

    سلام وقتتون بخیر مطالب بسیار مفید بودن فقط اینکه در هر بار تردد چهره فرد جهت تطبیق ثبت میشه؟ یعنی مثلا فلانی در فلان ساعت به شرکت ورد کرد از چهره ش اون موقع عکس گرفته میشه یا نه؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 08 دی 1402

      درود بر شما دوست عزیز، هر بار که کاربر در مقابل دستگاه شناسایی چهره قرار میگیره، چهره فرد اسکن شده و با اطلاعات دیتابیس مقایسه و بررسی شده و تایید و رد آن مشخص میشود. چه تردد موفق باشد و چه ناموفق، عکس از لحظه تردد فرد در دستگاه ثبت میشود.

      پاسخ تایید شده
  • عکس حمید
    حمید تاریخ 28 آذر 1402

    اگر نور مستقیم خورشید به دستگاه شناسایی چهره بتابه، میتونه در شناسایی اختلال ایجاد کنه؟ یا اختلال به دلیل کیفیت پایینه دستگاه یا مشل سخت افزاری هست؟ بهترین محل برای نصب سیستم شناسایی از طریق چهره چیه؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 02 دی 1402

      درود بر شما حمید عزیز، بهترین محل برای نصب دستگاه حضور و غیاب یا کنترل تردد تشخیص چهره، جایی هست که نور مستقیم خورشید یا چراغ و مهتابی به سیستم نخوره چون باعث ایجاد اختلال در شناسایی میشه و این مورد به کیفیت دستگاه خیلی وابسته نیست، جز استانداردهای اعلامی شرکت های سازنده برای استفاده بهینه از سیستم هست. موفق باشید

      پاسخ تایید شده
  • عکس bahman
    bahman تاریخ 25 آذر 1402

    محتوای کامل و روانی بود تشکر اطلاعات زیادی دز مورد سیستم شناسایی از طریق چهره به دست آوردم کاش شرکت ها طرحی برای تعویض دستگاه کنترل دسترسی یا حضور غیاب با تکنولوژی قدیم با جدید ارائه میکردند که همه امکان بهره مندی از دستگاه های تشخیص چهره نسل جدید رو داشته باشند.

    پاسخ تایید شده
  • عکس رامین
    رامین تاریخ 22 آذر 1402

    سلام لطفا به سوال من هم جواب بدید تغییر رنگ صورت بر اثر سرما یا آفتاب سوختگی و یا زخم شدن و آسیب دیدن صورت می‌تونه تو شناسایی چهره اختلال ایجاد کنه؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 24 آذر 1402

      درود بر شما دوست عزیز، تو پروسه تشخیص چهره فاصله اجزا صورت آنالیز میشه بنابراین تغییر رنگ صورت اختلالی در شناسایی ایجاد نمبکنه در صورتی که صورت توسط باند پوشانده شده باشه و اجزا صورت قابل رویت نباشه، طبیعتا شناسایی به مشکل خواهد خورد.

      پاسخ تایید شده
  • عکس امیر حسام
    امیر حسام تاریخ 03 آذر 1402

    سلام به همه دوستان نیاز به کمک دارم به نظر شما دستگاه ورود و خروج تشخیص چهره یا چهره نگاری رو میتونیم از برندهای خاص که در ایران عرضه نمیشه خرید و استفاده کرد؟ دوستان لطفا نظر بدید من امکانش رو دارم که از طریق آمازون خرید کنم و تحویل بگیرم، اما در مورد ریسک هاش اطلاعاتی ندارم

    پاسخ تایید شده
  • عکس سامان
    سامان تاریخ 01 آذر 1402

    سلام من دنبال دستگاهی هستم که بشه فرایند حضور و غیاب رو با یک نگاه انجام بده میتونید کمکم کنید؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 01 آذر 1402

      درود بر شما سامان عزیز، سیستم که شما دنبالش هستید (حضور و غیاب با یک نگاه)، همان سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره ست که زمانی که کاربر لحظه ای مقابل سیستم قرار میگیره، چهره اسکن و شناسایی انجام میشه البته در دستگاه های تشخیص چهره جدید از برند ویردی، (دستگاه ubio-x pro2) که قابلیت شناسایی چند کاربر به طور همزمان و در حال حرکت وجود داره، چون سرعت شناسایی و تایید بسیار بالاست، به سیستم *حضور و غیاب با یک نگاه* شهرت پیدا کرده :) برای مشاهده مشخصات فنی و مدل های مختلف دستگاه های تشخیص چهره میتونید به آدرس (https://iranacs.com/p-cat/finger-print) مراجعه کنید. موفق باشید

      پاسخ تایید شده
  • عکس محمد مهدی
    محمد مهدی تاریخ 16 آبان 1402

    سلام به همه من مسول خرید و تدارکات چند شرکت در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هستم. برندهای مختلفی رو برای حضور و غیاب و ثبت تردد افراد بررسی و خریداری کردیم، اما به جرات میتونم بگم بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره رو برند ویردی ارائه کرده. تمام ملاحظات و توضیحاتی که در این مقاله بهش اشاره شده رو میتونید بررسی کنید و بعد اقدام به خرید دستگاه داشته باشید. دستگاه تشخیص چهره برند ویردی، مشکل حافظه نداره، سرعت و دقت شناسایی بالایی داره، امکان تقلب و دور زدن دستگاه در کمال ناباوری تقریبا صفر هست!

    پاسخ تایید شده
  • عکس شهرام
    شهرام تاریخ 09 آبان 1402

    سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره، قابلیت شناسایی تو محیط کم نور و تاریک رو هم داره؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 12 آبان 1402

      درود بر شما دستگاه های تشخیص چهره نسل جدید، امکان شناسایی در محیطهای خیلی تاریک و خیلی روشن رو دارند، به عنوان مثال دستگاه های تشخیص چهره مدل Ubio-x pro lite و دستگاه Ubio-x pro2 و دستگاه Ubio-x face premium امکان کارکرد در محیط های کم نور و پرنور را دارند. این دستگاه ها جز سیستم های پرفروش برند ویردی ساخت کره جنوبی است.

      پاسخ تایید شده
  • عکس مبینا
    مبینا تاریخ 02 آبان 1402

    مقاله به شدت جامع و کامل بود، در مورد سیستم تشخیص چهره که کاربری حضور غیاب و کنترل تردد داره، مقاله فارسی به این خوبی ندیدم موفق باشید

    پاسخ تایید شده
  • عکس فرشید شهرکی
    فرشید شهرکی تاریخ 27 مهر 1402

    مقاله تون بسیار دقیق و کامل بود در مورد عملکرد سیستم کنترل تردد تشخیص چهره این طور هم میشه گفت که: سیستم های تردد تشخیص چهره دارای تکنولوژی هوشمندی هستند که در شناسایی افراد از پارامترهای منحصر به فردی استفاده می کنند. این دستگاه ها بر اساس تکنولوژی هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، قادر به شناسایی چهره افراد با دقت بالایی بوده و به همین خاطر امکان ایجاد خطا در آن ها بسیار کم می ‌باشد. در واقع وقتی یک کاربر برای اولین بار چهره خود را در دستگاه ثبت می کند، هوش مصنوعی این دستگاه ها چهره فرد را با استفاده از معیارهای مشخصی در حافظه خود ثبت کرده و هنگام باز شناخت تصویر یک فرد یا چهره، تصویر ورودی را با تمام تصاویر ثبت شده تطبیق می دهد. چنانچه تصویر فرد در حافظه دستگاه موجود بود، حضور وی ثبت شده و در قالب آمارهای مشخص در نرم افزار به مدیریت ارائه می شود. سیستم‌ های فناوری تشخیص چهره دارای راهکارها و فناوری‌ های مدرنی هستند که برای اسکن چهره از آن استفاده می کنند. راهکارهایی مثل تصویربرداری حرارتی، فاصله نقشه‌ برداری بین ویژگی ‌های مهم چهره و آنالیز بافت سطحی پوست جزو این موارد می باشد. در دستگاه های تشخیص چهره، برای اسکن تصویر کاربر از یک اسکنر دو بعدی یا سه بعدی استفاده می شود. سپس دستگاه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ای شروع به پردازش این تصویر کرده و اطلاعات مختلفی را از آن ثبت می کند. این پردازش شامل فرآیندهایی مثل نقشه برداری و شناسایی ویژگی هایی است که صورت و چهره کاربر را از بقیه متمایز می کند. با شناخت تمام خصوصیات و ویژگی های چهره فرد مثل فاصله بین چشم و پیشانی، حالت چشم ها، فرم پیشانی، حالت چانه، عرض ابرو، شکل و فرم لب و … تفاوت ها را مشخص کرده و براساس این اطلاعات، تردد کاربران را ثبت می کند.

    پاسخ تایید شده
  • عکس مهدیس
    مهدیس تاریخ 27 مهر 1402

    سلام روزتون بخیر امکان استفاده از دستگاه شناسایی چهره برای بازکردن درب ورودی ساختمان مسکونی هم وجود داره؟ طوری که نیازی به استفاده از کلید برای ساکنان ساختمان نباشه؟ راهنمایی بفرمایید ممنون میشم از شما

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 27 مهر 1402

      درود بر شما بله، دستگاه کنترل تردد شما، در صورتی که مجهز به رله خروجی باشد، امکان کنترل درب را خواهد داشت. البته بنا به نوع درب ساختمان، استفاده از تجهیزاتی مثل قفل و آرام بند ممکن است لازم باشد.

      پاسخ تایید شده
  • عکس Sina miri
    Sina miri تاریخ 27 مهر 1402

    سلام وقت همگی بخیر دوستان کسی اینجا تجربه استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره رو داره؟ از کاراییش راضی هستید؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس omidreza zare
      omidreza zare تاریخ 27 مهر 1402

      سلام روزتون بخیر تو مجموعه ما برای باز و بسته شدن دربها و گیت های کنترل تردد از اکسس کنترل تشخیص چهره استفاده میشه، به نسبت اثر انگشت سرعت شناسایی بالاتر و درصد خطا کمتر هست. نکته مهم اینه کاربر اگر لوازمی داشته باشه، دستگاه اکسس کنترل خیلی راحت شناسایی رو انجام میده و بابت این موضوع اتلاف وقت یا دردسری وجود ندارد. تو فصل سرما و گرما هم مثل دستگاه های اثر انگشتی مشکلی برای شناسایی اثرانگشت وجود نداره موقع خرید، قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره نسبت به اثر انگشت و کارت بیشتر بود، اما ارزشش رو داشت و ما الان رضایت کامل رو داریم. امیدوارم نظرم مفید باشه

      پاسخ تایید شده
  • عکس Shahroozi
    Shahroozi تاریخ 22 مهر 1402

    با سلام و درود ضمن تشکر بابت مقاله بسیار کامل و مفیدی که ارائه دادید با توجه به پرسش های زیاد کاربران لازم دونستم تجربه شخصیم در خصوص استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره رو توضیح بدم. ما اخیرا در اداره دولتی از دستگاه تشخیص چهره برند ویردی استفاده کردیم که جایگزین سیستم قبلی ما یعنی دستگاه اثرانگشتی شدند. باید بگم که در مجموع تجربه رضایت بخشی بود چون سرعت تشخیص دستگاه بسیار بالاست و نیاز نیست افراد برای حضوری زدن زیاد معطل شوند. نکته مهم تر این که امکان تقلب ندارند این دستگاه ها و انتقال آلودگی هم ندارند پس لازم نیست بعد از ورود و خروج از مجموعه افراد دستشان را ضد عفونی کنند.

    پاسخ تایید شده
  • عکس صدرا
    صدرا تاریخ 06 مهر 1402

    من ی توصیه دارم برای افرادی که میخوان دستگاه ثبت تردد بگیرن، شک نکنید تشخیص چهره بهترینه ما تو مجموعه خودمون با 120 تا کارمند، اول دستگاه کارتخوان داشتیم، کارمندا عمدا یا سهوا کارتشون رو گم میکردند و هزینه زیادی رو برای ما ایجاد میکردند، بعد ارتقا دادیم و سیستم تشخیص اثر انگشت گرفتیم، ی سری ها که درست ثبت نمیکردند، ی سری هم به انگشتشون آسیب میرسوندند!! زخمی میکردند یا میسوزوندند یا با مواد شوینده سعی میکردند حذفش کنند اثر انگشت رو (میدونم عجیبه و احمقانه، اما این چالش تو مجموعه هایی با تعداد کاربر بالا و البته مخالف نظم وجود داره) در نهایت دستگاه تشخیص چهره رو گرفتیم، دیگه نتونستن دستگاه رو دور بزنن و یا به صورت خودشون آسیب بزنن، چون دوربین دستگاه با ثبت عکس در لحظه تردد، جلوی این موارد رو گرفت! (البته تلاش کردند مجددا تقلب کنند و سیستم رو دور بزنند، اما دوربین و عکس ذخیره شده، آبروی برخی دوستان رو برد و باعث شد کمی عاقلانه تر رفتار کنند) شاید ی سری دوستان بگن چرا باید ی نفر به خاطر ثبت نکردن ساعت حضور غیاب به خودش آسیب فیزیکی بزنه!؟ جالبه بدونید بعد از اینکاه ترددها سیستمی شد، میزان اضافه کار ی سری کارمندان دقیقا یک سوم یا یک چهارم شد!! و این یعنی منافع بعضی افراد به خطر افتاد خلاصه سیستم شناسایی چهره مزیت زیادی داره، حتما بررسی کنید.

    پاسخ تایید شده
  • عکس همایی
    همایی تاریخ 03 مهر 1402

    سلام صبحتون بخیر امکانش هست لیست قیمت دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره رو برای من ارسال کنید؟ تمام دستگاه ها و مدلهای برند ویردی و زدکا و امکانات هر سیستم

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 05 مهر 1402

      سلام وقت شما بخیر دوست عزیز، اطلاعات و لیست قیمت روز دستگاه های کنترل تردد و حضور غیاب رو میتونید در لینک (https://iranacs.com/p-cat/finger-print) ملاحظه بفرمایید.

      پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 03 مهر 1402

      درود بر شما بله حتما لیست قیمت تمام محصولات و همین طور قیمت دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره رو میتونید تو لینک https://iranacs.com/p-cat/finger-print مشاهده بفرمایید. اطلاعات کامل همراه با مشخصات و نظرات کاربران و قیمت موجود هست.

      پاسخ تایید شده
  • عکس شهاب
    شهاب تاریخ 17 خرداد 1402

    تشخیص هویت چهره رو خیلی خوب توضیح دادید من فکر نمیکردم شناسایی چهره با شناسایی هویت چهره تفاوتی داشته باشه و گمانم بیان کلامی متفاوت افراد بود! موفق باشید

    پاسخ تایید شده
  • عکس پریا
    پریا تاریخ 06 خرداد 1402

    سلام نمیدونم پرسیدن سوال اینجا درست هست یا نه!! شما جذب نیرو هم دارید؟ برای واحد فروش سیستم های حضور غیاب؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 09 خرداد 1402

      درود بر شما خواهش میکنم لطفا با شرکت تماس بگیرید تا دوستان راهنمایی لازم را داشته باشند.

      پاسخ تایید شده
  • عکس نیکی
    نیکی تاریخ 26 اردیبهشت 1402

    از نظر بهداشتی بهترین گزینه بین سیستم های رفت و آمد آیتم تشخیص چهره است

    پاسخ تایید شده
  • عکس میعاد
    میعاد تاریخ 05 اردیبهشت 1402

    منظور از گیت تشخیص چهره چیه؟ ممکنه توضیح بدید؟ خود گیت که امکان شناسایی نداره و فقط یک مانع فیزیکی هست!

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 05 اردیبهشت 1402

      درود بر شما گیت تشخیص چهره میشه گیت کنترل ترددی که برای شناسایی کاربر روی آن دستگاه تشخیص چهره نصب کرده اند. فرمایش شما درسته و خود گیت تردد، به تنهایی امکان شناسایی کاربر رو ندارد و حکم یک سد یا مانع فیزیکی را اجرا میکنه سوال دیگه ای هست، بفرمایید لطفا

      پاسخ تایید شده
  • عکس ایمان
    ایمان تاریخ 31 فروردین 1402

    دستگاه تشخیص چهره حضور و غیاب یا حضور غیاب تشخیص چهره واقعا قابل قیاس با سیستم شناسایی اثر انگشت نیست اصلا راحتی استفاده و دقتش خیلی خوبه واقعا اگه تصمیم به خرید سیستم تردد یا ورود و خروج دارید، حتما از نوع تشخیص چهره بگیرید شک نکنید

    پاسخ تایید شده
  • عکس احسان
    احسان تاریخ 19 فروردین 1402

    روزتون بخیر محبت میکنید راهنمایی کنید که در شرایط فعلی بهترین دستگاه تشخیص چهره رو چطور باید انتخاب کرد؟؟ چون قیمت ها بالاست و ی مقدار قدرت ریسک پایینه

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 21 اردیبهشت 1402

      روز شما هم بخیر احسان عزیز، در حال حاضر دستگاه های تشخیص چهره زیادی با قیمت‌های متفاوت در دسترس هستند. اگر تعداد پرسنل مجموعه کم هست میتونی از دستگاه تشخیص چهره برند ZK مدلی رو انتخاب کنی، اما اگر تعداد کارمندان مجموعه زیاد هست پیشنهاد میشه از دستگاه تشخیص چهره برند Virdi انتخاب کنی برای دریافت توضیحات بیشتر لطفا با ما در تماس باشید تا راهنمایی لازم ارائه بشه

      پاسخ تایید شده
  • عکس Ahmadreza
    Ahmadreza تاریخ 25 اسفند 1401

    ممنون بابت تهیه مقاله خوبتون سوالی دارم پیشنهاد شما برای سرویس دوره ای دستگاههای حضور غیاب و کنترل دسترسی شناسایی چهره، هر چند ماه است؟ و اینکه حذف اطلاعات تردد داخل دستگاه بهتره که هر چند وقت یکبار صورت بگیره؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 26 اسفند 1401

      زنده باشید در مورد سرویس دوره ای بسته به تعداد پرسنل مجموعه و ظرفیت تردد دستگاه پیشنهاد میشه هر 6 ماه سرویس صورت بگیره در مورد زمان حذف اطلاعات هم اگر دستگاه شما امکان ذخیره لاگ زیادی داشته باشه، اختلالی در عملکرد ایجاد نمیشه، اما اگر چنین نیست، برای جلوگیری از کند شدن عملکرد دستگاه توصیه میشه هر 6 ماه یکیبار یا نهایت هر سال یکبار، اطلاعات تردد داخل دستگاه حذف شود البته نکته مهمی که باید در نظر بگیرید اینه کا دستگاه های جدید، در صورت پر شدن حافظه دستگاه، به طور اتومات، آخرین لاگ ثبت شده، جایگزین اولین لاگ خواهد شد، در نتیجه نگرانی بابت از بین رفتن اطلاعات ورود و خروج کاربران وجود نخواهد داشت. اما توصیه میشه اطلاعات اضافی از دستگاه حذف بشه تا در زمان انتقال اطلاعات به دیتابیس هم سرعت بیشتری را داشته باشیم

      پاسخ تایید شده
      • عکس سهیل ماهری
        سهیل ماهری تاریخ 24 فروردین 1402

        توضیحات تون واضح و ساده بود، مثلا ما از دستگاه تردد ubiox pro برند ویردی استفاده میکنیم الان یکسال از زمان نصب میگذره و هنوز سرویس دوره ای انجام نشده تعداد پرسنل ما ۶۰۰ نفر هست و از تشخیص چهره برای شناسایی استفاده میکنیم

        پاسخ تایید شده
      • عکس Ahmadreza
        Ahmadreza تاریخ 27 اسفند 1401

        ممنونم بابت پاسخ دقیق و کامل

        پاسخ تایید شده
  • عکس بنیادی
    بنیادی تاریخ 23 اسفند 1401

    سلام از خوندن مقاله خوبتون لذت بردم در تکمیل مقاله شما بیان این نکته لارمه که به برخی از مهم‌ترین نگرانی ها و دغدغه‌های کاربران در استفاده از دستگاه تشخیص چهره اشاره داشته باشیم: دقت در تشخیص چهره: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران در استفاده از دستگاه تشخیص چهره، دقت و صحت تشخیص چهره است. کاربران انتظار دارند که دستگاه به صورت صحیح و با دقت بالا چهره‌ی آنها را تشخیص دهد. سرعت تشخیص: سرعت تشخیص چهره نیز یکی دیگر از دغدغه‌های کاربران است. در سازمان‌ها با تعداد کارکنان بالا، سرعت تشخیص چهره بسیار مهم است تا امکان حضور و غیاب سریع و به صورت همزمان برای تمامی کارکنان فراهم شود. امنیت اطلاعات: امنیت اطلاعات کاربران نیز یکی دیگر از دغدغه‌های مهم است. کاربران انتظار دارند که اطلاعات شخصی و حساسشان در دستگاه تشخیص چهره به خوبی محافظت شود. راحتی استفاده: راحتی استفاده از دستگاه نیز مهم است. کاربران انتظار دارند که دستگاه به صورت ساده و آسان برای استفاده در دسترس باشد و نیازی به آموزش ویژه نباشد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران است. کاربران انتظار دارند که در صورت بروز مشکل یا خرابی در دستگاه، شرکت سازنده به سرعت و با کیفیت خدمات پس از فروش لازم را ارائه دهد. قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلف: برای استفاده بهینه از دستگاه تشخیص چهره، کاربران نیاز دارند که دستگاه قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلفی مانند شبکه‌ی اینترنت، سیستم حضور و غیاب و... را داشته باشد. پیشرفت تکنولوژی: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، کاربران انتظار دارند که دستگاه تشخیص چهره بتواند از تکنولوژی‌های جدید استفاده کند و در حد بالایی از کیفیت و قابلیت‌ها بهره مند شوند. هزینه: هزینه نصب و استفاده از دستگاه تشخیص چهره نیز برای کاربران مهم است. در زمینه هزینه، کاربران انتظار دارند که هزینه نصب و استفاده از دستگاه قابل قبول باشد و نسبت به سایر راهکارهای حضور و غیاب ارزش افزوده بالایی داشته باشد. با توجه به موارد فوق، دستگاه تشخیص چهره باید با رعایت مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران طراحی و ساخته شود تا بتواند در طولانی مدت به عنوان یک راهکار حضور و غیاب مطمئن و موثر در سازمان‌ها استفاده شود. توضیحاتم خیلی طولانی شد موفق باشید

    پاسخ تایید شده
    • عکس محمد طاها
      محمد طاها تاریخ 12 اسفند 1402

      ای کاش افرادی مثل شما همیشه نظر بنویسن :)) انصافا عالی بود هم مقاله و هم نظرتون رو دوست داشتم و مفید بود واسم

      پاسخ تایید شده
    • عکس منصور
      منصور تاریخ 10 فروردین 1402

      چه قدر دقیق و با حوصله توضیح دادی شما 👏👏👏👏👏👏👏👏 برای من به شخصه انتخاب دستگاه حضور و غیاب چهره به یقین تبدیل شد و با اطمینان خاطر این سیستم را تهیه میکنم

      پاسخ تایید شده
    • عکس شروین
      شروین تاریخ 29 اسفند 1401

      عرض ارادت من هم با نظر ایشون موافقم بابت مقاله خوب و کامنت تکمیلی مچکرم اطلاعات ضروری و مهمی رو انتقال دادید موفق باشید در پناه خدا

      پاسخ تایید شده
  • عکس ساناز
    ساناز تاریخ 09 اسفند 1401

    شبتون بخیر ممکنه در مورد تشخیص چهره بیومتریک هم توضیح بدید؟ من درکی از مفهومش ندارم

    پاسخ تایید شده
    • عکس نیکنام
      نیکنام تاریخ 14 اسفند 1401

      درود بر شما اگه خیلی ساده بخوام توضیح بدم: تشخیص چهره بیومتریک، یک فرایند شناسایی شخصیت بر اساس ویژگی‌های بیولوژیکی چهره است. این فرایند به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته تصویربرداری و پردازش تصویر، می‌تواند صحت و اعتبار افراد را تایید کند. برای تشخیص چهره بیومتریک، معمولاً به دوربین‌هایی با وضوح بالا و نرخ فریم بالا نیاز دارید. سپس با استفاده از الگوریتم‌های تشخیص چهره، ویژگی‌های بیولوژیکی مانند فاصله بین دو چشم، اندازه بینی، طول صورت و ... تشخیص داده می‌شود. در نهایت با استفاده از یک پایگاه داده از چهره‌هایی که قبلاً ثبت شده‌اند، چهره جدید با آنها مقایسه می‌شود. استفاده از تشخیص چهره بیومتریک در بسیاری از حوزه‌ها مانند امنیت، کنترل دسترسی، حوزه پزشکی و غیره، بسیار مفید است. با این حال، در برخی موارد، این فناوری ممکن است دچار خطاهایی شود و تصمیم‌گیری‌های غلطی را به دنبال داشته باشد. امیدوارم توضیحات مفید باشه

      پاسخ تایید شده
      • عکس سعید
        سعید تاریخ 26 فروردین 1402

        مرسی از توضیحات خوبتون عالی بود

        پاسخ تایید شده
  • عکس زهرا
    زهرا تاریخ 10 دی 1401

    روزتون بخیر دستگاه های تشخیص چهره میتونن دوقلوهای همسان رو تشخیص بدن؟ مشکلی در شناسایی پیش نمیاد؟ برای انجمن دوقلوها مایل به خرید دستگاه تشخیص چهره هستیم

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 12 دی 1401

      وقت بخیر دوست عزیز، دستگاه تشخیص چهره برند ویردی مدل ac7000، ubio-x pro lite، ubio-x pro2 در شرکت ها و مکان هایی دارای افراد دوقلو از نوع همسان (نهایت 3 نفر) نصب شده و مشکل خاصی مشاهده نشده. اما در خصوص استفاده از دستگاه شناسایی چهره در انجمن دوقلوها، تضمین خاصی نمیتوان داد اما پیشنهاد میشود در این خصوص از دستگاه تشخیص عنبیه و یا استفاده ترکیبی و همزمان چهره و اثر انگشت و یا نهایت شناسایی اثر انگشت استفاده بفرمایید.

      پاسخ تایید شده
  • عکس ساحل
    ساحل تاریخ 14 آذر 1401

    دورد. با تشکر از مطلبتون. کدام دستگاه‌ها امکان تشخیص چهره با ماسک را دارند؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 21 آذر 1401

      سلام دوست عزیز دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد مدل Ubio-X pro2 و Ubio-x Face Premium برند ویردی ساخت کره جنوبی امکان شناسایی کاربر از روی ماسک را دارد.

      پاسخ تایید شده
  • عکس rahimi
    rahimi تاریخ 16 آبان 1401

    درود به همه دوستان. جدیدترین مدل دستگاه تشخیص چهره بازار کدومه؟ لطفا اگر اطلاع دارید بنده رو راهنمایی کنید

    پاسخ تایید شده
    • عکس erfan
      erfan تاریخ 23 آبان 1401

      سلام فکر میکنم دستگاه ubio-x face premium از برند ویردی هست که به زودی در بازار ایران ارائه میشه

      پاسخ تایید شده
  • عکس iman emdadi
    iman emdadi تاریخ 06 مهر 1401

    وقت بخیر اطلاعاتی که در مورد مشخصات، مزایا و معایب و نحوه انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تو این مقاله ارائه شد، مفید بود، اما من اطلاعاتی در مورد هک دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره ندیدم. امکان داره در این مورد هم توضیحاتی ارائه بفرمایید؟

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 06 مهر 1401

      وقت شما هم بخیر دوست عزیز ممنون از اینکه برای بهتر شدن مقاله به ما کمک میکنید. در واقع اطلاعات کامل در خصوص نحوه تقلب یا هک دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و مابقی دستگاه های حضور و غیاب (اثر انگشتی، کارت، رمز، عنبیه) به همراه راهکار جلوگیری از دور زدن دستگاههای ساعتزنی، در مقاله ای به صورت مجزا توضیح داده شده است. بنابراین توصیه میشود که قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره یا دیگر دستگاه ها، حتما مقاله (نحوه تقلب در دستگاه حضور و غیاب) را مطالعه بفرمایید.

      پاسخ تایید شده
  • عکس بردیا قوی دل
    بردیا قوی دل تاریخ 06 مهر 1401

    سلام برای سرویس و نگهداری دستگاه حضور و غیاب چهره چه مواردی رو باید در نظر گرفت؟؟ آیا خودمون میتونیم این فرایند رو داشته باشیم یا حتما نیاز به مراجعه کارشناس فنی از طرف شرکت فروشنده است؟ الان حدود 2 سال از خرید دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره مون میگذره.

    پاسخ تایید شده
    • عکس سهیل قنبری
      سهیل قنبری تاریخ 16 دی 1402

      بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مربوط به کدوم برند هست؟

      پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 10 مهر 1401

      درود بر شما برای سرویس دستگاه علاوه بر بررسی عملکرد صحیح سنسور و دوربین دستگاه، میزان حافظه دستگاه، بررسی شرایط نصب و دمای محیط و... ، فرایند به روز رسانی نرم افزار دستگاه تشخیص چهره نیز صورت میگیرد، بنابراین توصیه میشود از کارشناسان شرکت درخواست بفرمایید برای سرویس دستگاه به محل مراجعه نمایند. با تشکر

      پاسخ تایید شده
  • عکس مینا
    مینا تاریخ 11 آبان 1400

    سلام روزبخیر.دستگاهی که من تهیه کردم چهره رو به صورت صحیح تشخیص نمیده میشه راهنمایی کنید مشکل از کجاست

    پاسخ تایید شده
    • عکس ایران اکسس
      ایران اکسس تاریخ 13 آبان 1400

      سلام مدل دستگاه تون رو بفرمایید لطفا؟

      پاسخ تایید شده

کاربر عزیز نظر شما در مورد این مقاله چیست؟